top of page
  • תמונת הסופר/תעצמאי שכיר

חשבונית לשכיר, איך להוציא חשבונית מס בלי פתיחת תיק ובלי בירוקרטיה?


למה שכיר מחויב להוציא חשבונית?

כל מי שמבצע עבודה או נותן שירות מחויב על פי חוק להוציא חשבונית, גם שכיר שיש לו הכנסה נוספת מחוץ למקום עבודתו הרגיל מחויב להוציא חשבוניות ללקוחות שלו, הוא חייב לפתוח תיקים ברשויות המס (מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ), ממש כמו כל עסק רגיל.


הוצאת חשבונית לשכיר, זה אפשרי

אנחנו רוצים לספר לכם על שירות חשבונית לשכיר, שירות שבו שכירים יכולים להוציא חשבוניות מבלי לפתוח תיקים ברשויות ובלי להסתבך בבירוקרטיה ממשלתית מתישה, אין צורך לשכור רואה חשבון, לא צריך למלא הצהרת הון, לא צריך להגיש דוחות חודשיים ואין ביקורות פתע.


חשבונית לשכיר, האם השירות חוקי?

כן, השירות שלנו חוקי לחלוטין, אנחנו חברה ותיקה שעוסקת בתחום משנת 2004, החברות הכי גדולות במשק נעזרות בשירות שלנו: אוניברסיטת ת"א, אלקטרה, הראל, תדיראן, הטכניון, הרשות לניירות ערך, מכון התקנים, מלונות ועוד רבים וטובים, גם חברת וולט מספקת דרכנו חשבוניות לשליחים שלהם.


למה אצלנו זה שונה?

כי אנחנו מאוד מאוד מקפידים לעמוד בכל החוקים והתקנות, אנחנו בקשר ישיר עם רשויות המס, אין אצלנו קיצורי דרך, יש לנו אלפי לקוחות מרוצים בכל חודש והמון המלצות חמות על השירות שלנו, אז לא צריך לדאוג, יש על מי לסמוך.


חשבונית לשכיר, איך זה עובד?

חברת "עצמאי שכיר" מספקת שירותים פיננסים מתקדמים לחברות ויחידים שרוצים לעבוד בראש שקט ולהימנע מבירוקרטיה ממשלתית, השירות שלנו מאפשר לשכירים רגילים לעבוד דרכנו ולקבל תלוש משכורת בסוף החודש.


כאשר רוצים להוציא ללקוח דרישת תשלום, ניגשים למערכת של עצמאי-שכיר ומוציאים בקלות חשבונית מס דיגיטלית, ומרגע זה ואילך לא צריך להתעסק בבירוקרטיה, אנחנו מטפלים בכל התהליך. כאשר הכסף שלך מגיע אלינו מהלקוח, אנחנו מעבירים אותו אליך (לא מחכים לסוף החודש) בניכוי עמלה של 5% ובסוף החודש אנחנו מכינים לך תלוש משכורת על כל העבודה שלך מכל הלקוחות שלך, פשוט וקל.


מה היתרונות של שירות חשבונית לשכיר?

להלן רשימה שמראה לכם את היתרונות של השירות שלנו,


✓ לא הועבר תשלום עבורך, לא שילמת כלום:

השירות שלנו הוא הכי פשוט וברור, בלי משחקים ובלי אותיות קטנות, קיבלת כסף, שילמת עמלה עבור השירות, לא קיבלת תשלום, אז לא שילמת כלום, אין תשלומים חודשיים, אין דמי שימוש.


✓ אין צורך בפתיחת תיקים ברשויות המס:

כפי שציינו, חלה חובה להוציא חשבוניות על עבודה שביצעת מחוץ למקום עבודתך, לשם כך צריך לפתוח תיקים ברשויות ולהוציא חשבוניות על שמכם, השירות שלנו חוסך בכלל את הצורך בפתיחת תיקים.


✓ אין בירוקרטיה, חסכון אדיר בזמן עבודה:

התעסקות מול הרשויות גוזלת זמן יקר, צריך למלא המון טפסים, למלא דוחות חודשיים, להגיש הצהרות הון, להיום בקשר שוטף עם מס הכנסה וביטוח לאומי, השירות שלנו מבטל הצורך בקשר עם הרשויות.


✓ אין צורך להעסיק רואה חשבון:

כל עסק צריך רואה חשבון, הוא הגורם המוסמך הרשמי מטעם המדינה לקשר הפיננסי של העסק מול הרשויות, עלות רואה חשבון יכולה להגיע לאלפי שקלים בשנה, השירות שלנו חוסך לך גם את זה, שירות ראיית החשבון כבר כלול בשירות.


✓ אין צורך בהנהלת חשבונות לעסק:

כל עסק צריך לנהל את תזרים ההוצאות וההכנסות שלנו וככל שהעסק מתרחב כך גם הניהול הפיננסי שלו גדל והבירוקרטיה וההתעסקות גדלה יחד איתה, השירות שלנו חוסך את ההתעסקות בכך, אנחנו מנהלים מאחורי הקלעים את כל נושא הנהלת החשבונות.


✓ מערכת חשבוניות דיגיטליות לשימוש חופשי:

הלקוחות שלנו מקבלים בחינם מערכת דיגיטלית להוצאות חשבוניות, אין אצלנו דמי הצטרפות, אין אצלנו דמי רישום, אין תשלום חודשי, משלמים רק על כסף שנכנס ואפשר להוציא חשבוניות ללא הגבלה. מקבלים התראות מהמערכת על חשבוניות שיצאו וכסף שנכנס לחשבונך.


✓ קבלת הכסף מיד ולא בסוף החודש:

אצלנו לא צריכים לחכות לסוף החודש בשביל לקבל תשלום כמו שכיר רגיל, מקבלים את הכסף ישירות לחשבון הבנק ובסוף החודש נפיק לך תלוש משכורת.

תשלום בצ'ק: 4 ימי עסקים מרגע פירעון הצ'ק.

תשלום במזומן / העברה בנקאית: לאחר 2 יום עסקים מהרגע שהופקד בחשבוננו.

תשלום באשראי: בתוך 10 ימי עסקים.


✓ קבלת הכסף בכל דרך שתבחר:

אצלנו ניתן לקבל את הכסף בכל דרך אפשרית: ביט, פייבוקס, פייפאל, העברה בנקאית, צ'קים.


✓ טיפול בגבייה מלקוחות:

אחד הנושאים הכי קשים ולא נעימים לטיפול, כל עסק נתקל בכך ואצלנו יש מנגנון שעוזר לך לגבות כספים מהלקוח, אם ע"י תזכורות ללקוח וגם גבייה ישירה שמתבצעת על ידנו.


✓ קבלת תלוש משכורת יחיד פעם בחודש:

פעם בחודש מקבלים תלוש משכורת אחד ויחיד, לא משנה אם יש לך לקוח אחד או 20, אנחנו מוציאים לך תלוש משכורת פעם אחת בסוף החודש מכל הלקוחות שלך.


✓ קיזוז הוצאות ותשלום מס נמוך יותר:

דרכנו ניתן לשלם פחות מס הכנסה ופחות ביטוח לאומי, אם יש לך הוצאות שקשורות לעסק אז ניתן להפחית אותם מההוצאות וכך משלמים פחות מיסים לרשויות ויותר כסף נשאר בשבילך.


✓ תשלומי מס נמוכים:

דרכנו אפשר לקבל את הכסף בפעם אחת אבל לפרוס את התלושים לכמה חודשים, כך משלמים מס נמוך יותר,


✓ תכנונים פיננסיים:

כל הלקוחות שלנו זכאים לתכנוני מס לפי כל התקנות והחוקים השונים, אנחנו מקפידים על זיכוי בנקודות מס כגון: ילדים קטנים, הורה גרושים, שירות צבאי, תארים, ישוב מזכה ועוד.


✓ חיסיון אישי:

שכיר שרוצה לעבוד ללא ידיעת המעביד שלנו דרכנו יוכל לעשות זאת ללא חשש.


✓ טיפול בפנסיה שלך:

אנחנו דואגים לך לכל נושא ההפרשות לפנסיה, לקרן השתלמות, אפשר להפריש לכל קופה ודרכנו גם ניתן לקבל מחירים אטרקטיביים בגלל שחברות הביטוח נותנות לנו מחירים מצויינים.


✓ אמינות ויושר:

כשזה נוגע לכסף של הלקוחות שלנו, אין משחקים, אנחנו מקפידים הקפדה יתרה, תמיד נשלם בזמן ותמיד ניתן לך מה שמגיע לך. יש לנו אלפי לקוחות מרוצים מהשירות, זה אומר הכל.. לא?


 

שירות חשבונית לשכיר חוסך לך כסף והרבה...

לא צריך רואה חשבון, לא צריך הנהלת חשבונות, אין בירוקרטיה. אנחנו עושים את כל העבודה הקשה בשבילך וחוסכים לך אלפי שקלים בשנה כל שנה באופן ישיר.

 

יש על מי לסמוך! עצמאי שכיר

 

bottom of page